12 Ağustos 2013 Pazartesi

Merhaba!


  Herkese merhaba :)
Ben Şevval. Hatay'da yaşıyorum, aslen Ordu'luyum.
Kitap okumaya bayılırım.Her gördüğüm kitabın benim olmasını isterim :D
Kendi çapımca bir şeyler yazıyorum.Aşk hikayesi aslında eğer diğer bloggerlar gibi bu yolda ilerleyebilirsem paylaşabilirim :)
Müzik dinlemeye, film izlemeye, dizileri silip süpürmeye, makyaj-saç-kıyafet videoları vs. izlemeye, DIY projeleri araştırıp denemeye bayılırım.

Bu Blogta Paylaşılacak Genel Şeyler

-Saç yapımları,modelleri,okul için vs değişik modeller.
-Güzellk Önerileri.
-Kıyafet Kombinleri.
-Makyaj Malzemeleri.
-Ünlüler.
-Kitaplar.
-Şarkılar.
-Yüz,cilt önerileri,maskeleri.

Şimdilik aklımda olanlar bunlar ama eminim birçok konudan daha bahsedeceğim ilerde :)

TAKİPTE KALIN.

1 yorum:

  1. Hayirli olsun blogun bide izleyiciler gfc eklersen tam olur yardim edecegim bisey olursa esrahanedan@gmail.com mail adresimden ulasabilirsin :)))

    YanıtlaSil